Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Базілевська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Базілевська Л. 
Розвиток професійної рефлексії майбутнього психолога у контексті становлення його професіогенезу [Електронний ресурс] / Л. Базілевська // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 88-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_20
Проаналізовано результати дослідження (68 студентів-психологів I - IV курсів ДПУ ім. І. Франка) щодо визначення кореляційних зв’язків ситуативної, ретроспективної, перспективної та особистісної рефлексії. Надано порівняльну характеристику емоційних, комунікативних, інтелектуальних якостей особистості студентів: у студентів першого-другого курсів констатовано низький рівень розвитку рефлексивних якостей до самопізнання, ставлення до інших людей, рівня когнітивного осмислення своєї діяльності, поведінки; у студентів третього курсу домінують професійні, потім комунікативні, вольові якості; у студентів четвертого-п’ятого курсів – соціальні, емоційні, комунікативні та особистісні. Визначено знання, вміння та навички, які необхідно розвивати студентам в сенсі професійної рефлексії. Проанализированы результаты исследования (68 студентов-психологов I-IV курсов ГПУ им. И. Франко) по определению корреляционных связей ситуативной, ретроспективной, перспективной и личностной рефлексии. Дана сравнительная характеристика развития эмоциональных, коммуникативных, интеллектуальных качеств личности: у большинства студентов первого-второго курсов констатирован низкий уровень развития рефлексивных качеств к самопознанию, к другим людям, уровень когнитивного осмысления своей деятельности, поведения; у студентов третьего курса доминируют профессиональные, затем коммуникативные, волевые качества; у студентов четвертого-пятого курсов – социальные, эмоциональные, коммуникативные и личностные. Определены знания, умения и навыки, которые необходимо развивать у студентов в контексте актуализции профессиональной рефлексии. The article is devoted to analysis of demands to professional qualities of modern psychologist, to becoming a professional. The experimental research for students (future practical psychologists) let us determine the main priorities of training the professional during studying in the University.
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.699 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Базілевська Л. 
Проблема професіоналізації особистості в контексті діяльності практичного психолога [Електронний ресурс] / Л. Базілевська // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Психологія. - 2015. - Вип. 35. - С. 37–48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_ps_2015_35_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Базілевська Л. 
Проблема динаміки професійно значущих якостей особистості практичних психологів [Електронний ресурс] / Л. Базілевська // Проблеми гуманітарних наук. Серія : Психологія. - 2012. - Вип. 29. - С. 4-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_ps_2012_29_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 360.81 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського